KURS - Trening MTB w sezonie

TRAIN FOR SKILLS

Trening mtb w sezonie

Poniżej znajdziesz filmy, w których opisuję jak wygląda trening kolarza MTB w sezonie.

Część 1 - Dlaczego warto trenować w sezonie?

W części pierwszej tego mini-kursu opowiem Ci o korzyściach jakie wynikają z treningu w trakcie sezonu. 

Wszyscy zdajemy sobie sprawę z tego, że sezon to specyficzny czas i wymaga od nas naprawdę dobrej organizacji. 

Jeśli chcesz poprawić swoją jazdę i wyniki to musisz znaleźć czas na trening. Natomiast jeśli to zrobisz to już jesteś o krok przed wszystkimi, a Twoja praca przyniesie pożądane efekty!

 

Część 2 - Jak trenować w sezonie?

To, że trening w sezonie jest daje nam wiele korzyści nie ulega wątpliwości. Ale jak to robić? Jak trenować na siłowni i jak trenować na rowerze?

W tym filmie pokażę Ci jakich zasad musisz się trzymać, aby trening był efektywny i wpasował się w Twój napięty grafik.

 

Część 3 - Trening siłowy w sezonie

Konkretne przykłady i wskazówki jak powinien wyglądać Twój trening w sezonie. 

W tej części kursu omówimy sobie: objętość i intensywności treningu, ilość jednostek w tygodniu, ćwiczenia dobrane do ciebie i do celu, progresja treningowa.

Te krótkie wskazówki możesz wykorzystać już dzisiaj w swoim treningu.

 

Część 4 - trening wydolnościowy w sezonie

W sezonie spędzamy mnóstwo czasu na rowerze, dlatego treningi wytrzymałościowe powinny być odpowiednio dobrane.

Ich celem zazywczaj jest kształtowanie wytrzymałości specjalnej czyli odporności na wysiłki startowe/docelowe.

W tym filmie omówie: ilość jednostek w tygodniu, intensywność i objętość treningu, rodzaje treningów wytrzymałościowych i ich przykłady.

 

BONUS - przykładowy trening

W tym bonusowym filmie pokażę Ci jak może wyglądać trening siłowy w sezonie zgodnie z zachowaniem wszystkich zasad, o których mówiłem w poprzednich filmach.

Oglądaj, wypróbuj na sobie i daj znać jak poszło!

PS. Jeśli chcesz poprawić swoją sprawności i wyniki na rowerze to przygotowałem dla Ciebie specjalną ofertę, ograniczoną czasowo. Zobacz niżej 🙂 

 

Trenuj w sezonie

Wiesz, że większość osób przestaje trenować w sezonie? Wydaje im się, że nie mają czasu na trening lub że jak jeżdżą dużo na rowerze to nie muszą trenować. Poświęcili pół roku na przygotowania fizyczne, a drugie pół nagle nic nie robią. Bardzo, bardzo duży błąd!

Sęk w tym, że w ten sposób nie da się robić długoterminowych postępów. Jeśli przestajesz trenować w sezonie to efekty treningowe topnieją tak jak śnieg po zimie.

Nie musisz poświęcać długich godzin na siłowni lub na szosie, żeby utrzymać formę. Musisz wiedzieć jak trenować! Większość moich podopiecznych trenuje 2 razy w tygodniu w trakcie seoznu. To pozwala nam utrzymać formę wypracowaną przez zimę, a czasami nawet zrobić progres!

Zobacz co powiedział Tomek po obozie treningowym Enduro we Włoszech:

Odbierz 40% zniżki na pierwszy miesiąc treningów w wybranym programie! Podczas zamówinie użyj kodu KURS1. Zniżka obowiązuje tylko uczestników kursu “Trening MTB w sezonie”.

Promocja wygaśnie za:

Dni

:

Godziny

:

Minuty

:

Sekundy

TFS ENDURO

✔️  Treningi specyficzne dla Enduro

✔️  3 treningi siłowe w tygodniu

✔️  Do wyboru trening w domu lub na siłowni

✔️  2 treningi wydolnościowe (rower lub bieganie)

✔️  Ty decydujesz ile treningów wykonasz

✔️  Testy funkcjonalne dla oceny sprawności

✔️  Filmy pokazowe do każdego ćwiczenia

✔️  Mobility & stretching

✔️  Treningi skalowane do możliwości

✔️  Możliwość rezygnacji w każdej chwili

TFS Downhill

✔️  Treningi specyficzne dla Downhillu

✔️  3 treningi siłowe w tygodniu

✔️  Do wyboru trening w domu lub na siłowni

✔️  2 treningi wydolnościowe (rower lub bieganie)

✔️  Ty decydujesz ile treningów wykonasz

✔️  Testy funkcjonalne dla oceny sprawności

✔️  Filmy pokazowe do każdego ćwiczenia

✔️  Mobility & stretching

✔️  Treningi skalowane do możliwości

✔️  Możliwość rezygnacji w każdej chwili

TFS XC/Maraton

✔️  Treningi specyficzne dla XC i Maraton MTB

✔️  2 treningi siłowe w tygodniu

✔️  Do wyboru trening w domu lub na siłowni 

✔️  3-4 treningi wydolnościowe na rowerze (moc i tętno)

✔️  Filmy pokazowe do każdego ćwiczenia

✔️  Ty decydujesz ile treningów wykonasz 

✔️  Testy funkcjonalne dla oceny sprawności i kondycji

✔️  Mobility & Stretching

✔️  Treningi skalowane do indywidualnych możliwości

✔️  Możliwość rezygnacji w każdej chwili

Masz pytanie?

Wciąż nie jesteś pewien jaki plan wybrać? Nasze treningi projektujemy tak, abyś mógł być lepszym zawodnikiem. Ponadto, jeśli uznasz, że treningi nie spełniają Twoich wymagań i nie widzisz rezultatów, zwrócimy Ci całość kosztów. W razie pytań napisz do nas lub zajrzyj do FAQ i znajdź odpowiedź na sowje pytanie.

Skontaktuj się z nami!

1 + 6 =